Työasu on todella tärkeä osa asiakaspalvelussa, koska asiakkaitten täytyy tunnistaa kaupan työntekijät. Muuten he vaeltelisivat kaupassa tietämättä keneltä kysyä apua. Työasu on myös tärkeä siltä kannalta että näyttää asianmukaiselta.
Työvaatteitten tulee näyttää neutraalilta eikä silmään pistävältä. Esim. räikeät vaatteet ovat jyrkästi kiellettyjä suurimmassa osassa työpaikoista. Jo ennen ensimmäistä työpäivää minulle kerrottiin, että nimun pitää tulla töihin perus mustissa vaatteissa eli omasta vaatekaapista musta T-paita sekä tummat housut.
Työpaikalta sain Tokmannin omat viinin punaiset liivit missä oli taskuissa mattoveitsi laatikoiden avaamiseen sekä kuulakärkikynä lastien kuittaukseen.
Työpaikalla on hyvä myös muistaa perushygienia. Asiakkaat eivät tykkää jos työntekijä haisee jo kauas. Rasvaiset hiukset ja keltaiset hampaat alentavat myös asiakkaan luottamus tasoa, eikä se myöskään näytä asianmukaiselta. Hiukset on myös hyvä pitää kiinni.
Tärkein asuste asiakaspalvelussa on kuitenkin raikas ja iloinen hymy.
Työpaikalta sain Tokmannin omat viinin punaiset liivit missä oli taskuissa mattoveitsi laatikoiden avaamiseen sekä kuulakärkikynä lastien kuittaukseen.
Työpaikalla on hyvä myös muistaa perushygienia. Asiakkaat eivät tykkää jos työntekijä haisee jo kauas. Rasvaiset hiukset ja keltaiset hampaat alentavat myös asiakkaan luottamus tasoa, eikä se myöskään näytä asianmukaiselta. Hiukset on myös hyvä pitää kiinni.
Tärkein asuste asiakaspalvelussa on kuitenkin raikas ja iloinen hymy.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti