perjantai 26. elokuuta 2016

Viikko Cittarissa

Olin viimeviikolla aloittanut työssäoppimisen K-Citymarketissa. Sopimukseen oli kirjoitettu että työssäoppimisjakso kestäisi kaksi kuukautta joten minulla oli paljon hommaa ja jaksettavaa.

Myymälässä on eri porukoita, johon kuuluu vapaa-aika, pukeutuminen, kodintarvikkeet ja elintarvike porukka. Itse olin pukeutumisessa ja välillä myös kodintarvikkeissa.

Maanantai aamuna tulin vasta yhdeksältä ja ensimmäinen tunti tutustuttiin paikkoihin ja puhuttiin sääntöistä ja velvollisuuksista. Sain koko loppupäivän olla varastossa purkamassa laatikoita. Oikeastaan vietin siellä suurimman osan ajasta koko viikolla. Myymälän varasto on valtava ja sen vuoksi eksyin jo heti ensimmäisellä ruokatauolla.

Keskiviikkona pääsin myymälän puolelle rakentamaan kenkähyllyä uusiksi. Siirsin kaikki poistokengät pienemmälle hyllylle raivatakseni tilaa tuleville talvikengille.

Aloitin naisen kengistä siirtäen ne tolpasta hyllylle. Yritin mennä liukuvasti värien suhteen ja että kaikki sopivat vierekkäin. homman teki hankalaksi se että kenkiä oli niin paljon että oli hankala tiivistää tai saada kaikkia ylipäätään mahtumaan. Ylimääräiseksi jäikin yksi koukullinen sandaaleja.

Miehillä tein saman jutun mutta niitä olikin hiukan enemmän ja jälleen tein värien liukuvuutta. Olisin saanut pistää ne myös alkuperäiseen järjestykseen. Työn antaja oli kovin kehunut lopputulosta.

Olin saanut työntekijöiltä paljon kehuja, mutta loppujen lopuksi heillä ei ollut tarpeeksi aikaa ohjeistaa minua, joten vaihdoin työpaikkaa. Harmitti kyllä, koska olin viihtynyt siellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti