sunnuntai 28. helmikuuta 2016

Ensimmäiset viikot

Ensimmäiset viikot Valintatalossa ovat sujuneet mielestäni hyvin ja onneksi tekemisestä ei ole ollut pulaa. Kaupan mukava ilmapiiri ja tunnelma on tehnyt työstäni helpompaa ja mieluisaa. Työtehtäviini on kuulunut mm. hyllyjen täyttö sekä siistiminen. Jo ensimmäisenä päivänä minut pistettiin siivoamaan kaupan hyllyjä.

Olen ollut todella ripeä työssäni  ja sen vuoksi olen ollut myös todella uupunut. Kotiin tullessa jalkani ovat olleet puhki ja olen voinut ottaa jopa kahden tunnin päiväunet. Kuitenkin ajan myötä olen tottunut aikatauluihin ja tuntuu siltä kuin päivä olisi mennyt nopeasti. Jalkani ovat alkaneet tottua jatkuvaan kävelyyn ja voi jopa tuntua, etten ole tehnyt paljon mitään. Uupumus ei kuitenkaan ole vähentynyt, mikä tarkoittaa että piirtäminen on jäänyt vähemmälle. Hiukan harmittaa, mutta tiedän että en voi asialle mitään.

Uupumuksesta huolimatta olen todella paljon tykännyt olla työssäoppimassa Valintatalossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti