torstai 13. lokakuuta 2016

Viimeisiä Viedään

Arviointikeskustelu on käyty läpi ja olen tyytyväinen arvosanaani. Keskustelussa oltiin käyty läpi myös koneella olemisesta ja siitä kuinka rankkaa se on tämmöisellä alalla.

Myöhemmin siitä syystä minulle annettiin kasa kortteja jotka minun piti pinota siihen tyyliin että jokaisessa pinossa olisi 25 erilaista postikorttipakkaa joissa sitten olisi 10 korttia. Kortit tulivat työpisteelleni isoissa pinkoissa joista ensin aloin tehdä niitä pieniä pakkoja.

Kesti muutama päivä ennen kuin sain pinkat kasaan ja kumilangat loppuivat monta kertaa kesken.

Loppujen lopuksi kumilankoja kuitenkin jäi yli ja tein niistä itselleni pallon. Tein myös havainnon, että siitä tuli erittäin kimmoisa.

--,*,--

Korttien ohessa suunnittelin myös mainoksen koulun tulevalle joulutorille.

Tein neljä eri vaihtoehtoa niin kuin aina. Niistä viimeinen eli oikeanpuolimmainen oli esimmäinen ja tein sen jo ennen kuin minulle annettiin sitä varsinaista tehtävää. Sen vieressä olevan olin tehnyt muuten samalla kaavalla, mutta olin vaihtanut punaisen ja valkoisen paikkaa. Lopulta kuitenkin muutin sen nykyiseen värimaailmaansa. Vasemmanpuolimmaisista keskimmäinen symboloi jouluyötä. vähän vaihtelevaa kirkkaisiin väreihin. vasemmalla reunalla oleva juliste on rauhaisa talvimaisema.

Sain lopuksi itse valita mikä näistä oli minun suosikkini ja valitsin sen missä on joulupallot.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti